poniedziałek, 20 marca 2017

Biorę udział w wyzwaniu!


Biorę udział w wyzwaniu u simplicite u Katarzyny Kędzierskiej. Wcześniej pisałam klik, że postanowiłam trochę poukładać w swoim otoczeniu. Mimo, iż sporo zrobiłam w garderobie to czeka mnie jeszcze dużo ale to dużo takich wyzwań, by chociaż w połowie być taką minimalistką jak min. Kasia Kędzierska. Ale próbuję, moje wyzwanie będzie się głównie opierało właśnie na włóczkach, szydełka, zaczętych, robótkach, gazetkach i itp, torebkach i butach. Postaram się podołać i dam znać po 20 kwietnia czy u dziewiarki takiej jak ja, minimalizm może zaistnieć. Czy ktoś podejmie się ze mną tego wyzwania?

Do miłego Pstro

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki! Ja nawet nie próbuję podejmować się takich wyzwań, ale pocieszam się tym, że mój Połówek jest minimalistą, więc muszę Go przecież równoważyć! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.